خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

پورتال برنامه های کاربردی که با نام تجاری «چارسوی ایرانسل» عرضه شده، قرار است برنامه های کاربردی مبتنی بر سیستم عامل های رایج تلفن همراه از جمله Android, Symbian, Java را که در گروهای متفاوت و توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید شده به کاربران ایرانسل عرضه کند و از این طریق افق نوینی را به سمت بازاری گسترده و بالقوه برای عرضه برنامه های موبایل در ایران بگشاید. چارسوی خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل ایرانسل بستری برای کسب درآمد تولید کنندگان برنامه های موبایل از طریق عرضه برنامه های تولید شده خود به خصوص برنامه های فارسی زبان فراهم خواهد آورد.
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل تقدیر شد.
همچنین ایرانسل با معرفی خدمات جدید سازمانی شامل شبکه اختصاصی تلفن همراه، سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی وایمکس، پیام پیشواز شرکتی، درگاه خدمات مبتنی خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل بر موقعیت و سیستم ماشین به ماشین (M۲M)، در قالب بسته ویژه محصولات جدید خدمات مشترکین تجاری، از آخرین دستاوردهای خود در عرصه ارتباطات تجاری نیز رونمایی کرد.
در این نشست خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل خبری، محصولات و خدماتی جدید ایرانسل شامل پورتال برنامه های کاربردی یا Irancell AppStore با نام تجاری «چارسوی ایرانسل»، افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، تبلیغات هوشمند منطقه‌ای، اعلام دسترسی، پیامک صوتی، کیف پول همراه، تلفن اینترنتی وايمكس، تلفن نرم افزاری با نام تجاری «آآوآآ»، تماس تصویری، چتر وایمکس، مودم بی سیم جیبی، سرویس جدید ارسال شارژ، ویترین کالا، فروشگاه مجازی، سرویس اطلاعات شهری ، شارژ از طریق تلفن گویا، بانکداری همراه مبتنی بر STK، رمز یکبار مصرف و سرویس سلامت همراه رونمایی شدند.
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل در ایران از وی تقدیر شد.
این محصول که همزمان با موج استقبال روزافزون از گوشی های هوشمند در بازار تلفن های همراه ایران ارائه شده، قرار است پاسخگوی نیاز موجود در این بازار با هدف خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل استفاده بهینه از امکانات گوشی های هوشمند باشد.
سرویس خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت
پورتال برنامه های کاربردی خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل (Irancell AppStore):
۲۴ محصول و سرویس جدید ایرانسل خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل رونمایی شد
این سرویس که به سادگی و از طریق شماره گیری کدهای دستوری ویژه فعال می شود، قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترک را داشته و می تواند پیشنهادهای خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل تشویقی و تخفیفی متنوع و جذاب را در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه ای به مشترکین ارائه کند.
در آستانه آغاز به خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل کار دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران تله کام ۲۰۱۱، ایرانسل از ۲۴ محصول و سرویس جدید خود در حوزه تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این محصولات و خدمات جدید علاوه بر آنکه برای نخستین بار در ایران به عرصه صنعت ارتباطات و مخابرات عرضه شده، با طبقه بندی بر اساس مشترکین عادی و مشترکین خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل تجاری، رونمایی و معرفی شدند.
همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل المللی ایران تله کام ۲۰۱۱:





:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: